Úklidové služby    Přenechte starost o vaší domácnost nebo firmu nám. Naše hospodyně Vám se vším pomohou a vždy budou svoji práci vykonávat dle Vašich pokynů a představ!

Nabízené služby

Nechcete trávit veškerý svůj volný čas úklidem, žehlením a nakupováním? Ať již potřebujete pravidelnou službu, či pouze jednorázovou výpomoc, jsme tu pro Vás! Naše hospodyně Vám se vším pomohou a vždy budou svoji práci vykonávat dle Vašich pokynů a představ!

Pro firmy nabízíme úklid kanceláří i ostatních komerčních prostor. Nemusíte provádět náročná výběrová řízení a následně pracně shánět náhradu, když Vaše paní na úklid onemocní nebo dá výpověď. My za Vás vše zařídíme! Prostory Vaší firmy budou v perfektní čistotě a Vy se o nic nemusíte starat!

  • Všechny služby jsou nabízeny v Praze a blízkém okolí
  • Úklid domácností jednorázový i pravidelný
  • Žehlení
  • Nákupy
  • Úklid kanceláří (a jiných komerčních prostor)
  • Věrnostní program
 

Průběh objednání služby

1. Objednávka

  • Pro objednání naší služby můžete využít náš email nebo si službu telefonicky objednat
  • Na email Vám zašleme odpověď nejpozději do 24 hodin.
  •  Objednávky jsou závazné.

2. Výběr hospodyně

Po zpracování Vaší objednávky Vám zašleme profily vhodných hospodyň a cenovou kalkulaci. Hospodyni vybíráme přesně dle Vašich požadavků.

3. Seznamovací schůzka

Pokud budete s naším výběrem spokojeni, můžete využít nabídky na seznamovací schůzku. Další možností je rovnou využití zkušební služby za akční cenu 120 Kč/h a podívat se přímo na to, jak hospodyně pracuje. Na seznamovací schůzce nebo zkušební službě budete mít možnost zeptat se hospodyně na vše, co Vás zajímá. Je také potřeba, abyste jí sdělili Vaše představy o její práci včetně časového rozsahu. Je dobré hospodyni seznámit s prostředím, ve kterém bude úklid probíhat. Doufáme, že budete vždy s naším výběrem hospodyně spokojeni!

Po zpracování Vaší objednávky Vám zašleme profily vhodných hospodyň a cenovou kalkulaci. Hospodyni vybíráme přesně dle Vašich požadavků.

4. Spokojenost

Po první schůzce nebo první službě Vás budeme kontaktovat. Vy nám sdělíte, zda máte zájem spolupracovat s danou hospodyní.

5. Další spolupráce

Další služby objednáváte opět přes agenturu nebo se na termínech domlouváte přímo s Vaší hospodyní. Nadále však spolupráce probíhá pod záštitou agentury. Se všemi hospodyněmi máme uzavřenou smlouvu.
 

6. Způsob platby

Při první schůzce je vybrána záloha, která je vratná. Další platba probíhá zpravidla v hotovosti po ukončení služby. Pokud budete naše služby využívat pravidelně, lze uzavřít Smlouvu o poskytování péče o domácnost. V tom případě budete mít možnost vybrat si, zda chcete platit v hotovosti, převodem nebo na fakturu. Čistící prostředky zajišťuje klient (možné předem domluvit jinak).

Proč si vybrat naši agenturu                     

  • bezkonkurenční ceny
  • akce pro nové zákazníky
  • věrnostní program pro stálé klienty
  • individuální přístup ke klientovi
  • garance kvalit hospodyň (všechny mají věk nad 18 let, čistý trestní rejstřík a potvrzení od lékaře o dobrém zdravotním stavu)
  • pečovatelky jsou u nás pravidelně školeny
  • v případě onemocnění hospodyně Vám zajistíme náhradu
  • můžete využít jednu pracovnici na péči o domácnost i péči o dítě


Naše hospodyně

  • procházejí důkladným přijímacím pohovorem zaměřujícím se na osobnostní charakteristiky jako
    zodpovědnost, pečlivost a dochvilnost
  • požadujeme čistý trestní rejstřík
  • věk minimálně 18 let
  • požadujeme zkušenosti s úklidem

 


Kontakt

MINESTRA

Kateřina Svobodová r.s.
U parního mlýna 1289/8
Praha 7 - Holešovice


+420733483437
+420606378634